Sweet home!

Hej! 


Idag var jag i Skärholmen, letade och sista sekunden och då var jag hittade det jag ville ha! Hade allmänt roligt med min kompis Sauda. Imorgon vill jag faktiskt åka pulka, vet inte varför vill bara det. Tror att jag ska göra det! Jag köpte en kofta/tjocktröja från bikbok, och underkläder från björnborg. Det var en rolig dag, men nu är jag trött. Uppdaterar senare, när jag får ide. Titta på min andra blogg! www.holamadde.blogg.se

Från hjärtat- Highwon. Minnen med denna låt, minns ni! ♥



KyssN! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Hej vi tar emot, reklam och andra saker! Hejdå, läs bara våran blogg, och kommentera!

fetstilHej vi tar emot, reklam och andra saker! Hejdå, läs bara våran blogg, och kommentera!
understruket – _din text_


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0