Tjena tjena

Moa här :PP

Ah hej, hej du kära bloggläsare. :>
Idag slutade vi SKOLAN! wiie! eller.. asså vi fick jullov, haha. Efter skolan hade jag och madde pratat ihop oss om att åka till ngt köpcenter och kolla på julklappar ti min familj, för jag nt hade gjort det än. Vi bestämde oss för sickla köpkvater. :D
Nu har jag köpt allt, phew. Allt klart för julafton!

Haha en rolig sak som hände:
Vi kom ner till tjär (tjärhovsplan) och då ser vi bussen vi ska åka med, så vi springer, och hinner med den. 3:dje stationen skulle madde ta fram sin mobil och typ skriva ett sms lr något. DÅ HITTAR HON DEN INTE. Båda får panik och går av, fortsätter leta och hittar den nt. Vi åker tbx till tjär en station. Madde sa att hon kanske tappa den när vi sprang ti bussen. Men var den där?... nej. Då sa jag att den kunde vara i trappan, kapphallen, jumpasalen lr plan 6. Vi gick upp för trappan, ingen mobil, vi gick till kapphallen, ingen mobil. Vi gick då och frågade i pedagogrummet och administrationen, och nej... ingen mobil. Då när vi gick ut ur administrationen så kom Sandie (våran rektor) då frågade vi om hon kunde låsa upp dörren till idrottssalen för att kolla om den var där efter avslutningen, och var den där? NEJ!! skulle vi behöva gå till plan 6? - VÄNTA! säger Madde som känner att det vibrerar i hennes canada tröja! där hittar hon mobilen! xDD Båda ba: MEN ÅÅÅH och börja as garva.
sen gick vi tbx till tjär och väntade på bussen som kom sent, ajja bajja! haha. Sen köpte jag mina julklappar.

Nu lyssnar jag på musik och chattar på msn.
Lyssnar just nu på Baksmälla - September, Petter. <- skit bra ;D

Pussy hejjh :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Hej vi tar emot, reklam och andra saker! Hejdå, läs bara våran blogg, och kommentera!

fetstilHej vi tar emot, reklam och andra saker! Hejdå, läs bara våran blogg, och kommentera!
understruket – _din text_


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0