Sickla köpkvarter, Skärholmen!

Hej!

Idag har jag både varit i Sickla med Moa, hon skulle köpa julklappar till hennes familj. Var där någon timme, det var roligt. Sen åkte jag hem efter några timmar mötte jag Sara i Bredäng och vi åkte till Skärholmen mötte Betty, Jennifer och Helen. Träffa också på min blondie (Line) med hennes lillebror. Gick runt och prata och titta på saker, sen gick alla hem, och nu sitter jag här chattar med blondie.  

Hejdååh brudar! Puss hej leverpastej! ♥


Puss dej min baby ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Hej vi tar emot, reklam och andra saker! Hejdå, läs bara våran blogg, och kommentera!

fetstilHej vi tar emot, reklam och andra saker! Hejdå, läs bara våran blogg, och kommentera!
understruket – _din text_


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0